Dieta ryżowa

Jeśli jesteś zdecydowana na długotrwałą dietę, to powinnaś zainteresować się dietą ryżową, która trwa średnio trzy tygodnie. Na początku warto zaznaczyć, że jeżeli chcemy stosować naprawdę długo), powinniśmy skonsultować się z lekarzem, który rozwieje wszelkie niejasności związane z dalszym stosowaniem tej rygorystycznej, ale efektywnej diety.

Kwestia ruchu

Na uwadze warto mieć niedużą ilość przyjmowanych kilokalorii. Zalecane są ćwiczenia relaksacyjne i króciutkie spacery, które nie spowodują, że wyczerpiemy organizm. Po zakończeniu stosowania tej terapii odchudzającej zaleca się zwiększenie wysiłku fizycznego, na skutek czego możliwym staje się utrzymanie osiągniętej figury.

Kwestia produktów

Składnikami diety ryżowej są dla przykładu banany, chude mięso, marchewkę oraz masło. Rzecz jasna, jak sama nazwa kuracji wskazuję, głównym składnikiem naszych potraw jest ryż, który może zostać wykorzystany na mnóstwo sposobów (wystarczy tylko posłużyć się kreatywnością, a można przygotować np. smakowity deser z jabłkami, odrobiną cukru i ryżem). Jeżeli chodzi o herbatę, trzeba zrezygnować ze słodzenia. Dieta ryżowa wymaga także, aby zaprzestać solenia posiłków. Z jakiego powodu? Sól zatrzymuje wodę w organizmie, przez co rezultaty diety nie byłyby zbytnio zadowalające.

Co z efektem jo-jo?

Efekt jo-jo stanowi zagrożenie niestety dla każdej osoby, która skończy jakikolwiek program odchudzający. Bolesny skutek wynika z braku przejścia z diety odchudzającej poprzedniego stylu odżwywiania do diety poprawnie zbilansowanej. Proponuje się powolne przejście od diety odchudzającej do diety zbilansowanej poprzez stopniowe zwiększanie liczby przyjmowanych kilokalorii.

Na koniec

Mam nadzieję, że zachęciłem Cię przynajmniej troszkę do diety ryżowej, która postrzegana jest za jedną z najbardziej wydajnych.
Zobacz ofertę: dodatki komunijne.